ul. Pułaskiego 76 05-510 Konstancin-Jeziorna
+48 508 72 44 12
Close
ul. Pułaskiego 76 05-510 Konstancin-Jeziorna
+48 508 72 44 12 biuro@soosh.pl

Partnerzy – oferta współpracy

Partnerzy SOOSH – oferta współpracy

Podejmij trafną decyzję i zostań partnerem napojów SOOSH! Nasze soki są strzałem w dziesiątkę dla modnych kawiarni, piekarni, barów,  czy restauracji. Jeżeli jesteś właścicielem sklepu, czy lokalu gastronomicznego lub jeżeli Twoja firma zajmuje się dystrybucją artykułów spożywczych to z chęcią razem z Wami opracujemy warunki współprace dostosowane do waszych indywidualnych potrzeb.

SOOSH – THE ORIGINAL SMOKED JUICE

Marka SOOSH powstała z myślą o podkreśleniu walorów smakowych i zdrowotnych tradycyjnego napoju z suszu. Ten tradycyjny napój, z wielokrotnie sprawdzoną kompozycją trzech polskich owoców, podukowany od wieków w Łemkowskich domach pomagał w czasach, kiedy medycyna jeszcze nie osiągnęła sukcesów widocznych dziś w Internecie.

Dziś napoje SOOSH można kupić w kawiarniach, restauracjach oraz sklepach ze zdrową żywnością i jest doskonałą alternatywą dla deserów i  słodkich napojów gazowanych. Jesteśmy dumni z faktu, że nasz napój produkowany jest z polskiego surowca, w Polsce,  przez polskiego producenta, a jedynym dodatkiem do owoców jest woda.

Przekonaj się sam i skontaktuj się dziś w celu umówienia wizyty z naszym przedstawicielem handlowym!

SOOSH TO SAME KORZYŚCI!

Chcemy, aby nasze produkty przynosiły korzyści naszym partnerom na każdym kroku.

Przede wszystkim, SOOSH to oryginalny napój o wysokich walorach zdrowotnych i smakowych. Ten wyjątkowy smak pozwoli waszym klientom na chwilę nostalgii sięgając do czasów dzieciństwa, Swiąt czy rodzinnych przepisów na susz. Aktywne działania w mediach społecznościowych, PR oraz kampania reklamowa pozwala dotrzeć do coraz szerszej grupy odbiorców.

Dla naszych klientów i dystrybutorów oznacza to wzmożoną sprzedaż, oraz pozytywny wpływ na wizerunek.

Poznajcie niżej kilka głównych korzyści z bycia Partnerem SOOSH:

RENTOWNOŚĆ

Przygotowaliśmy dla naszych Partnerów atrakcyjne warunki współpracy, dzięki któremu możecie odnotować:

  • zwiększoną sprzedaż w przeliczeniu na klienta,
  • większą liczbę klientów,
  • poprawę częstotliwości wizyt do waszego lokalu,
  • pozytywny wpływ na wizerunek waszego lokalu (oferując unikalne i wyjątkowe produkty).

SOOSH to nietylko wyjątkowy smak i walory zdrowotne, ale także trafna decyzja biznesowa.

SMAK

Wyjątkowy smak SOOSH powstał z połączenia 3 głównych składników:

jabłka  –  poprawiają kondycje skóry , włosów i paznokci oraz przeciwdziałają miażdżycy,

gruszki – odkwaszają układ pokarmowy , a poprzez obecność jodu pozytywnie wpływają na leczenie niedoczynności tarczycy,

śliwki – zawierają pektyny , które poprzez pęcznienie w żołądku zwiększają uczucie sytości.

Świetnie gasi pragnienie i może być podawany w każdej temperaturze, choć naszym zdaniem najlepiej smakuje w temperaturze pokojowej. Jest doskonałą alternatywą dla deserów i  słodkich napojów gazowanych. Daje uczucie wystarczającej słodyczy bez wielkiej ilości kalorii.

ZDROWIE

SOOSH to przede wszystkim zdrowa alternatywa na wysokokaloryczne napoje. Susz owocowy zawiera w butelce 200 ml:

  • potas (226 mg) – pozytywnie wpływa na koncentrację i zadania analityczne,
  • żelazo (1 mg) – podstawowy składnik hemoglobiny transportujący krew w erytrocytach
  • cynk ( 0,4mg) ważny dla syntezy białek, hormonów i krwinek czerwonych; 
  • przeciwutleniacze (m.in. kwercetyna) – neutralizuje  wolne rodnik.

Napój z suszu sprzyja obniżeniu poziomu cholesterolu , wzmacnia odporność i działa prozdrowotnie w wielu zakresach.

TRENDY

Badania przeprowadzone przez Azti-Tecnalia, specjalistę z zakresu badań naukowych dotyczących artykułów spożywczych dowiodły, że konsumenci zmieniają swoje nawyki odnośnie wyboru produktów. W najbliższej przyszłości zauważymy następujące zmiany w nawykach konsumentów:

  • Jedzenie z przesłaniem – zapotrzebowanie na przejrzyste, atrakcyjne i łatwo dostępne informacje o żywności. Łączy konsumenta z tym, czego on używa, a jednocześnie zapewnia produktom większą tożsamość i autentyczność.
  • „Slow callories” – większa świadomość i odpowiedzialność dotycząca wpływu konsumpcji na styl życia. Zasadniczą rolę odgrywają emocje związane z konsumpcją. Dominują pośród nich przyjemność, równowaga, stabilność i dostępność jedzenia.
  • Tu i teraz – trend dostosowany do stylu życia miejskiego nomadów, którzy preferują elastyczne podejście do życia. Chcą oni zarządzać swoim czasem i zdrowiem oraz zaspokajać swoje potrzeby zawsze i wszędzie.
  • Jedzenie jako rozrywka – rozpieszczanie siebie poprzez przeżycia płynące z jedzenia. Żywność zaspokaja emocjonalne potrzeby ludzi. Jedząc można przeżyć przygodę i dobrze się bawić. To wartości dodane produktów żywieniowych.
  • Prostota – ten trend znajduje odzwierciedlenie w popycie na elastyczne rozwiązania, które pozwalają na inteligentne zakupy i używanie najmniej czasochłonnych produktów. Jest to związane zarówno z samym jedzeniem, jak i z procesami zakupu i konsumpcji, które czynią życie prostszym.
  • Spersonalizowane Zdrowie – aktywne, odpowiedzialne podejście do promocji, profilaktyki i konserwacji jako źródła dobrego samopoczucia. Jest to sposób odżywiania dostosowany do indywidualnych potrzeb w celu osiągnięcia fizycznej, psychicznej i emocjonalnej równowagi.
  • Ego Jedzenie – trend związany z ekspresją własnej tożsamości. Polega on na zakupie określonych produktów i “uosabianiu” w ten sposób swoich pragnień, wartości i aspiracji

Marka SOOSH została opracowana w oparciu o wyniki zmieniających się trendów rynkowych.

Źródło: http://www.basqueresearch.com/new/1372
TRADYCJA

Inspiracją do stworzenia marki SOOSH byli Łemkowie, którzy zamieszkiwali płd-wsch Polskę co najmniej od XV wieku. Najstarszymi miejscowościami były Uście Wołoskie (1413), Gładyszów (1417), Klimkówka (1435), Zdynia (1437). W 1480 pojawiają się Bielanka, Hańczowa i Kwiatoń.

Małe miejscowości, a w nich przydomowe sady, których wiele można jeszcze dostrzec dzisiaj.  Naturalnie rosnące owoce, suszone najpierw na słońcu, a potem w miarę wzrostu zamożności również w specjalnych suszarniach. W ten sposób udawało się najbezpieczniej  przechować owoce.  Na zimne pory roku susz gotowano i powstawał napój będący lekiem dla duszy i dla ciała. Jedwabisty smak, dobrze skomponowana struktura i ten niezwykły zapach. A to wszystko osiągnięte naturalnymi sposobami. Myśl odpoczywa, ciało się uspokaja, zmysły się budzą.

Oferta Direct

Poznaj korzystne warunki przy zamówieniach hurtowych na soki SOOSH! Jeżeli prowadzisz sklep lub lokal gastronomiczny i chciałbyś zaopatrzyć się o nasze soki to skontaktuj się z nami, a otrzymasz indywidualną prezentację oferty wraz z warunkami współpracy.

Dystrybutorzy

Oferujemy korzystne warunki współpracy z dystrybutorami artykułów spożywczych. Skontaktuj się z nami już dziś a chętnie zaprezentujemy Wam jakie są korzyści z zaopatrzenia się w soki SOOSH.

Phone: +48 508 72 44 12
Email: biuro@soosh.pl
05-510 Konstancin-Jeziorna
ul. Pułaskiego 76